Kvalitetshelg med Stella!

Hej allihopa!

Vilken fantastiskt härlig vecka jag haft!
Inte nog med att Stella fyllde år (det blir ett annat inlägg) och jag bara jobbade två dagar, men också den underbara tid jag fått ha med min Stellabit dessa dagar då Anders varit bortrest och det bara varit jag och Stella!
Eller ja... Vi har träffat folk varje dag, men ändå. Kändes lite som kvalitetsmammatiden var tillbaka, och jag har verkligen njutit av det!!!

Vi har myst jättemycket hemma, vi har varit på supermysigt trädgårdscafé med MAXTEN, shoppat i köpcentrumet med VALLY, firat FEs födelsedag hos FFRALLY och varit på barnloppis med både VALLY och MAXTEN och dessutom har vi haft en liten premiär jag och Stella. Hon har nämligen gungat för första gången :)
Hon fullkomligen älskade det, och jag tror det kommer bli många timmar på lekplatsen för Anders framöver ;)

Stella har fått en ny kompis också, nämligen en stor neonrosa dinosaurie.
Jag kikade på den i leksaksaffären och när hon fick syn på den skrek hon till!
Jag räckte den till henne och sen var det kört. Haha.
Hon vill absolut ha den när hon är trött nu, så jag vet inte, men kanske har hon valt sig en snuttemjukis... Hemskt bara att det är de skrikigaste färgerna jag sett. Knappast lugnande liksom... Menmen, det är hon som bestämmer ;)

Igår på barnloppisen blev jag inte helt överväldigad, men det var ändå värt det med tanke på hur mysigt det var att promenera dit och tillbaka med VALLY och MAXTEN :)
Barnvagnsmaffian, hihi!
Jag lyckades iaf köpa precis det jag var ute efter, nämligen ett par gummistövlar.
Jag blev riktigt nöjd. De är i stort sett oanvända (uppenbart att barnet som hade dem inte kunde gå än) och de är exakt rätt storlek och de är jättefina! Och bäst av allt, de kostade tjugo (20) kronor! :) Fynd!

Nu är jag på väg till jobbet. Sista jobbveckan på Det här jobbet. Sen lämnar jag. För gott.
Nya utmaningar väntar. Men nu ska jag göra klart här först ;)

Ha en underbar vecka alla finisar!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Verkar ha varit en fin vecka! Så du lämnar oss! Vart ska du börja jobba? Kram!

2013-03-11 @ 21:39:18
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback