Copy paste

Hej och gomorron!

Ja jag känner mig lite lat nu, så jag kopierar vad jag skrev till min syster på Facebook för att förklara hur denna morgonen ter sig:

"gomorron ystersyster! Här uppe i östra sydnorrland är det idag *tamtadadam* femton (15) MINUS!!!! Täckkjol, enorm dunjacka, mössa nerdragen, tumvantar, stora snökängor... Och en stor jätteläcker handväska (!) Ja... du kan ju tänka dig att hela min uppenbarelse är ett komiskt inslag denna morgon, så det blir ingen kul status från mig idag, jag nöjer mig med att visa mig bland folk ;) kram och ha en fin en! "

Ja den förklarar väl det mesta ;)

Vi fick sova inatt igen! Wow! Det behövdes verkligen. Igår kom jag och MA iväg till gymmet strax efter åtta och jag hade förberett ett litet MRL (mage, rumpa, lår) -pass åt oss.
Vi körde på av bara h*vete och klockan kvart över nio var vi helt slut. Då skakade vi hemåt ;)

Väl hemma fixade Anders knäckebröd med ägg till mig och så fick det bli lite te i soffan innan vi gick upp och la oss.
Gillar kvällar när vi inte ens slår på TVn. Kvalitet!

Men som sagt, det blev rätt sent så helnatt med sömn tackar vi för.

Igår fick jag äntligen göra "pasta stelline" till Stella! Det är pastastjärnor i buljong som jag var tokig i när jag var liten (och är fortfarande). I måndags när Stella va på ettårskontrollen sa barnmorskan att saltförbudet är helt hävt och att Stella nu kan äta exakt samma som vi gör.
Så jag gjorde (svag buljong) med stelline och morötter. Vad hon åt! Wow!!! Lycka!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback