Stolt moster

Nu har min gudson/systerson tagit studenten (i fredags faktiskt) från ljud och bild-skolan och vi har firat honom ordentligt :)
Jag är SÅ stolt över honom och jag vet att han kan gå hur långt han vill. <3
Hans flickvän tog också studenten, hon är nu stylist!
Jag ser så mycket fram emot att se dem ta steget ut i "vuxenvärlden" tillsammans och jag ville skicka med några visdomsord, så därför gjorde jag en mixed media-tavla var till dem.

På hennes står det "det är de små sakerna som gör livet stort"
Och på hans står det "always follow your heart"

På baksidan av min gudsons skrev jag också några egna ord:

Att vara gudmor är inte lätt
Jag vet inte alltid vad som är rätt
Men jag finns här för dig att fråga
Om du ska tveka eller våga
Nu när du med stora kliv
Tar dig ut i detta krångliga underbara liv
Håller jag med mitt hjärta din hand
Oavsett dag, oavsett land
Jag önskar dig lycka till
Du kan klara allt du vill
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback