Nu äre klippt!

Japp, nu är det helt jäkla klippt.
Avkapat.
Borta!
POFF!

;)

Håret alltså :)

Jag är så glad, lycklig... Ja nästan lättad (!) för detta är något jag varit sugen på jättelänge.
Ska färga det någon dag som kommer också men har ingen panik med färgen just nu då jag tycker att skiftningarna blev lite spännande i sig :)

Ska styla till det lite när det är fest och så men nu får ni se bild på simpel vardagsfrisyr :)

SÅ SKÖÖÖÖNT!

Min fina vän som är frisör klippte mig och upprepade säkert 18gånger hur modig hon tycker att jag är, hihi!
Hon är så söt :)

17 år sen jag hade kort hår sist, och inte ens då var det såhär kort :)

Kram och gokväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Så himla fint Nadja. Klär dig till tusen =) Och jag håller med din frisör. Det är modigt att klippa sig kort men ja du är så vacker =) Kramfrån bällstagänget

2013-06-26 @ 12:23:09
Postat av: Emelie Jönsson

Hejja vad modig du är - Cooling där!!! :)
Kram kram!!

2013-06-27 @ 12:21:36
URL: http://kyllan.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack! :) Vad söta ni är tjejer <3

2013-06-29 @ 10:51:32
URL: http://vivalanadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback