Mysfamiljen

Idag har vi haft riktigt mycket familjemys. En superhärlig dag :)

Efter frukost gick vi ut och "lekte" på tomten. Vi fixade lite och Anders byggde en trappa till garaget. Jättebra blev den :) min händiga man ;)

Sen var det dags för lunch och då överraskade jag mina hjärtan med picknick på gräsmattan!
Båda blev jätteglada när jag kom ut med en korg fullmatad med godsaker, och båda satte igång och hjälpte mig duka upp på filten :)
Det var faktiskt över förväntan mysigt och definitivt ett väldigt trevligt sätt att äta rester på ;)

Sen, efter Stellas sovstund, mellis, kaffe och lite vila så tog vi en cykeltur!
Vi cyklade ner till centrum och tog en glass i solen och sen tillbaka. Det gick så himla fort och Stella skrattade och log hela vägen. Lilla gullehumla :)

Väl hemma gjorde jag middag. Det blev pasta med vitlök- och baconfräs. Nomnomnom ;)
Både Anders och Stella gillar den maten jättemycket och det är bästa betyget jag kan få :)

Sist men inte minst tog vi en kort promenad runt gatan. Kort för oss vuxna vill säga, men Stella gick också hela vägen så det var bra jobbat av henne :)
När vi nästan var hemma stannade hon till vid grannens trehjuling och petade lite på den och det syntes att hon var intresserad. När vi försökte gå vidare gick hon tillbaka och ville titta mer på den och då frågade grannen om hon har nån trehjuling. "Nä inte än" sa jag och då sa han "men ta den där vetja".
Så himla gulligt!!!
A, vi är supertacksamma och Stella, ja hon var i sjunde himlen resten av kvällen när vi putte på, och hon skulle åka runt på tomten jättemycket hihi :)

Nu har jag duschat och, inte helt motvilligt, tryckt i mig en daim och kollat på TV. Vi är båda på väg att somna i soffan, så nu är det nog dags att ge upp och gå och sova :)

Gonatt finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback