Leka lite

Idag kom äntligen mina hjärtan hem igen efter tre dagar (två dygn) på landet. Jag har saknat dem SÅ mycket!!!
Trots jag vet att de har det jättebra, och trots att det är skönt att va själv ibland, så vill jag bara ha dem nära mig...
Ego? Mja, lite kanske ;)

Innan de kom hem tvättade jag klart (mitt projekt "tvätta alla våra kläder" har pågått under dessa "ensamma" dagar) och hängde sista maskinen. Sen vattnade jag alla grönsaker och bäddade rent i sängarna och sånt, och sen åkte jag hem till VALLY och drack kaffe och åt tigerkaka :)
Sen åkte jag hem och satte mig i solstolen och läste ett kapitel på min bok innan familjen anlände.

När älsklingarna kom hem blev det liv i luckan. Först mellanmål, sen lekalekaleka, göra middag till Stella, planera om vår middag (vår planerade fiskgrillning passade inte), göra vår nya middag, skratta åt den lite (försökte mig på att göra baconcroissanter - de blev godare än vackra kan jag meddela) äta, leka mera, bada, mata, mysa, natta... Och nu är jag här. Horisontalläge i soffan. Lite smågodis och en man som är så inne i actionfilmen att han knappast skulle märka om soffan han sitter på skulle skaka av honom och gå iväg.
Jag gillar inte actionfilmen så mycket, jag gillar att äta godis och blogga... Och att leka med roliga grejer på telefonen som kan förvandla ett tråkigt foto till nåt fräsigt :) (kolla vilken kul bild jag fick till!)

Imorgon ska vi åka och hälsa på släktens senaste tillskott :)
Jag längtar så!
Det är svägis som behagat värpa och lilla flickebarnet, som härmed går under namnet ET2 här på bloggen, är med hela vårt hjärta välkommen till världen och familjen. Det ska bli så underbart att få träffa henne :) ja... Hela familjen såklart ;)

Nu ska vi sova snart. Eller jag i alla fall. Anders ska nog... Ja, jo han ska förmodligen... eller faktiskt helt säkert, se klart den där actionfilmen. "Predators". Jösses. (Suck)
Jaja, han får ju såklart se den utan att jag protesterar (högljutt) men jag behöver ju inte för den saken skull gilla den. En film med monster med grönt blod och nån superövermänniska som såklart är från USA, och som räddar hela världen genom att döda grönblodsmonstret med sina bara händer fast med mycket ljudeffekter, och bara få ett skärsår på armen (trots att alla andra dör som flugor sv monstret) och nästan inte klara sig och är jättesvettig men klarar det ändå - och DESSUTOM vill filmens snyggaste tjej ha honom...

- nä jag har inte sett filmen, men det är ganska enkelt att gissa på handlingen -

Nu ska jag sova och drömma om vettiga filmer och nykläckta bebisar :)

Gokväll alla fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback