Födelsedagen

Födelsedagen ägde som vanligt rum den 30 juni för både mig och Anders. Dock har jag varit så dålig på att uppdatera bloggen att det får komma ett inlägg såhär lite på efterslänten.

Vi hade gäster!
Mina föräldrar, Anders föräldrar, hans syskon, och många av våra fantastiska vänner kom.

Jag hade förberett med crème fraîche -tårta och Anders hade förberett med surdegskanelbullar. Och så hade vi köpt småkakor och bryggkaffe dagen till ära :)
Och ballonger!
Sånnadär som man gör djur och sånt av. Det uppskattades av alla åldrar :)

Vi avrundade kvällen med middag för våra föräldrar. Trerätters. Oliv- och lökbakelse med ricotta, grillat nötinnanlår med färskpotatissallad, baconinlindad halloumi, majskolvar och såser, och till efterrätt: ostbricka... och en kvällspigg bebis :)
En hel del socker under dagen gör sig gällande på kvällen. Minst sagt.
23:30 somnade vi och strax efter det misstänker vi att även Stella hälsade på John Blund för vi fick sova hela natten sen :)

Tusen TUSEN tack, till alla som firade med oss. Vi har verkligen underbar familj och fantastiska vänner. Det går inte en dag utan att jag är tacksam över att ha er i mitt, i vårt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback