Go början på veckan!

Hejhopp!

Nu har jag en såndär skön känsla i kroppen. Det går bra nu, både med kosten och träningen.

Vi brukar sköta oss ok med kosten, förutom att vi tenderar att snacksa för mycket på helgen, men den a helgen har även det gått bra. Åtminstone för mig ;)
Och det fortsätter idag.

Vi körde 80n minuter på gymmet jag och Anders. Stella var i barnpassningen. Det blev en helkroppsgenomkörare i styrketräning och jag ökade på lite på vikterna. Har ju varit lite försiktig då jag ute vill skada kroppen och är väl medveten om att jag inte kan "ta" samma som jag gjorde förr, när jag tränade 5 dagar/vecka (och det är ju den tiden man minns). Så jag kör försiktigt. Jag började i stort sett utan tyngd nu och ökar successivt.
Förra veckan körde jag t ex 3kg på biceps, nu ökade jag till 7kg. Fortfarande lågt, men ganska stor ökning och det gick bra vilket jag är glad för :)

Hur som helst, styrketräning alltså. Check! :)

Efter luncher och duschar osv så tog jag och Stella bilen och åkte och handlade. Anders fick stanna hemma och spela lite TV-spel som han så gärna ville :)

Idag har vi konstigt nog INTE gått någon promenad. Känns märkligt men det kan vi nog ta igen imorgon ;)

På kvällen nu så har jag och Anders kollat på film och ätit god och nyttig kvällsmat/snacks. Kycklingkkubbor med selleri, lite blue-cheese-dressing, och lite stark sås.
Det är så gött när man kan äta nåt så gott och veta att det är nyttigt samtidigt :)
Det känns som att denna vecka börjar bra

Nu blir det till att sova, jag är jättetrött och måste börja vända rätt dygnet igen. Snart ska jag ju börja jobba...! Konstigt...

Kram och gonatt på er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback