Glass i stora lass ;)

Hello!

Idag har vi inte vart ute på några större äventyr, men det har ändå varit en ganska intensiv dag.
Vi började med god frukost och lite hemmafix och sen fortsatte vi med en promenad på en dryg timma. Det var -15 grader idag så det var lite kyligt i början, men vi höll tempot och värmen uppe ganska bra :)

Sen lagade jag mumsig lunch! Pasta med skinka- och kantarellsås. Till efterrätt (jag gör aldrig efterrätt till lunchen annars men idag hade jag lust) gjorde jag sockerfri glass som jag la på smörgåsrån. Det blev jättegott, inte så onyttigt, och på så sätt fick även Stella äta av båda rätterna. HUR populärt som hellst. Det är så kul att hon äter bättre när jag gör mat än ur barnmatsburkarna. Bästa komplimangen jag kan få :)

Vid femtiden var det dags för veckans andra styrketräningspass. Jag och MA tog en helkroppsgenomkörare men la på extra magövningar. Jag vet att min mage inte kommer bli platt eftersom mina muskler inte växer ihop som de ska, men ska jag ha en putmage ska den åtminstone vara vältränad utöver själva putet ;)
En timma och tjugo minuter senare åkte vi hem till våra hjärtan som satt och drack kaffe tillsammans. Sen åkte hela MAXTEN hem och jag tog en snabbdusch innan Anders gick på styrelsemöte.
Sen var det dags för bebisnattning i kombination med två kokta ägg som fick agera kvällsmat för mig.
När jag väl landade i soffan sen var jag vääääldigt trött. Då var det skönt att bara ligga orörlig och slappna av... och när Anders kom hem fixade han pricket över i:et, nämligen skar han upp salami och selleri!!! MUMS!!!

Nu är det äntligen läggdags. Är HUR trött som helst, men på rätt sätt, och det i sig är så himla gött!!!

Gonatt vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback