Babynoff

Tjenis!

Idag har jag inte tränat alls eller ens gått långpromenad. Det är dagen gången på tre veckor jag är så passiv.
Känns skitjobbigt!!!!!
Vill iväg till gymmet nu med en gång men har VÄLDIG träningsvärk och inser att kroppen måste vila. Kunde tagit promenad men jag passade på att ta en ordentlig vilodag och göra annat. Du vet, tvätta, laga mat och umgås med MAXTEN!
De kom hem till oss vid halv tolv och då hade jag gjort barnvänlig korvanoff (korv stroganoff) med barnvänligt ris samt kokta morötter och lite krispig isbergssallad.
När vi hade börjat äta och barnen glufsade som bäst kom (såklart) elektrikern. Anders fick lösa den biffen och värma sin mat efteråt. Dock var elektrikern snabb och vi långsamma så vi åt ändå ihop tillslut :)
Stella vart helt tokig i maten idag. Hon ville bara ha mer, lilla gullebulan! <3

Till efterrätt blev det kaffe för oss och blodapelsin för barnen. Mycket populärt!

Stella har tagit flera steg idag. Hon tar en tre, fyra steg och trillar inte efteråt men vill inte fortsätta gå. Vinglar lite och ibland går hon ner till krypatällning. Ibland sätter hon sig. Det är hur som helst nära nu :)

Jag har fått "äran" att skjutsa runt henne en hel del på hennes bil idag. Jag har stoppat ner ett paraply för att spara lite på ryggen. Mycket smart om jag får säga det själv ;)

De två barnen idag alltså, så söta de är ihop. Leker tillsammans och håller handen när de sitter i mat-stolarna. Hur gulligt som hellst :)

Nu ska jag sova tidigt. Det blir en intensiv dag imorgon och det gäller att orka med.
Dessutom ger ju inte träning lika mycket om man inte sover ordentligt ;)

Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback