Att chocka kroppen

Att chocka kroppen måste vara att göra något i stil med vad jag gör nu.
Jag ville ju börja träna seriöst redan i höstas och det började så bra med min PT men sen när jag skulle köpa gymkort kom vettiga budget-Nadja och petade ner vettiga tränings-Nadja till en andraplats.
(Föräldrapenning + nytt hus + semester + gymkort + julklappar = lyxfällan nästa.) Så just gymkort fick vänta.

Men nu!!! Nu jäklar!!!
Skaffade ju gymkortet förra lördagen och det är redan välanvänt. Jag är hur motiverad som hellst att träna bra. Och att äta bra därtill. Denna vecka har jag hittills tränat på gymmet två gånger och gått långpromenad (och det är tisdag idag).
Jag är SÅ peppad!!!
Och det tror jag att kroppen är också. Jag känner mig inte seg och trött i kroppen utan liksom som att kroppen hjälper till att pusha på. Den VILL komma i form. Ja jag vet inte, kanske blir sjuk om ett tag som en reaktion, men skit i det för nu. Jag rider på den här vågen så länge den varar och njuter av att vara hög på endorfiner under tiden :)

Carpe diem - crea diem.
(Fånga dagen - skapa dagen)

Slänger in nån bild "från förr"
Shit vad jag saknar dom armarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback