Träning kontra tokfia

Man skulle ju gärna gå av på mitten alltså, och det gör man nog snart också.

Jg vill verkligen komma iväg och träna varje dag, eller åtminstone 4dagar/vecka, men det går bara inte.
För att kunna välja något och må bra med det valet så måste man vara ok med vad man väljer bort, och jag är INTE ok med att välja bort tid med Stella.
Därför blir det nu såhär, att istället för träning 5-6 dagar i veckan som jag vill eller 3-4 dagar i veckan som vore önskvärt, så Prioriterar jag med stort P tid med Stella framför träningen, och väljer träning 2 gånger i veckan.
Jag planerat ett träningspass medan hon sover på helgen och Anders är hemma, samt ett pass någon gång under veckan. Den dagen blir det nästan ingen Stellatid.

Så körde jag förra veckan och det funkar bra. MA är med mig också så vi peppar varandra :) skönt!

På fredag ska vi åka och titta på dagiset där min favvotjej fått plats, så vet vi om vi kan tacka ja sen. Håll tummarna för att det är nåt bra :)

Idag vaknade Stella precis innan jag skulle gå. Först blev hon ledsen men sen vinkade hon och verkade ok. Bra det.

Här kommer två busbilder på min tokfia från helgen :)

Ha en fin dag alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback