Shopping och mammadag

Hejsan!
Idag var "sista" mammadagen i köpcentrumet vad jag vet och har planerat. Jag och Stella spenderade den med MAXTEN och det var mysigt som alltid, även om herr Ågren gjorde sig gällande. Herregud vad jag kommer sakna den här tiden...

I alla fall, positivt fokus.
Jag unnade mig något extra idag, nämligen lite nya träningskläder :)
Träningen har gett bra resultat så jag ville fira lite :) fortsätter jag såhär så ska jag unna mig ett par nya skor om en månad :)
Jag är SÅ peppad!

Till lunch åt vi surdegsmacka med kyckling på espressohouse, vilket också är en "mammagrej". Totalt nostalgiskt...

Hua... jaja, fokus fokus.

När jag kom hem gjorde jag Tom yum kung-soppa. Jag har fått så bra recept och köpt riktiga thailändska ingredienser. Den blev bra och vi käkade upp den med det samma. Sån mat kan vi inte äta till lunch längre, då Stella alltid vill äta likadan mat som vi och denna soppan är rätt jäkla stark.
Gottgott.

Nu sitter vi och kollar på "Maria och Mindy" och mumsar aprikoser. Snart blir det sova och imorgon väntar nya äventyr... Body Jam till exempel ;)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: nonni

Grattis Stella på 11månader !mamma-shoppings-dag stämde precis, det tycker nonna.En Stor Kram !!!!

Svar: Tack Nonna! Kram/Stella <3
Nadja

2013-02-07 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback