Så mycket hjärtemys!!!

Ja nog fick jag en överraskning alltid när jag kom hem igår :)
Anders mötte mig med en skrattande Stella i hallen. Nybytt, nymatad, lycklig :) "Mamma!!!!" Där var min dag gjord ;)
Det var släckt i vardagsrummet sånär på ett levande ljus på köksbordet. Två vinglas. Det här bådar gott ;)
Jag fick lova att inte komma ut i köket och gick (inte helt ofrivilligt) med på att leka med en överlycklig Stella på vardagsrumsgolvet. Hon fick sin allahjärtansdagpresent av mig - en smoothie med sugrör (det är jättekul att dricka ur sugrör nämligen).

Anders imponerade med oxfilé, klyftpotatis och en bearnaisesås som han twistat till. Till detta drack vi min favvo inom alkoholfritt, nämligen herrljunga äppelcider original! SUPERGOTT!!!
Min man, han kan han :)

Inte nog med det!
När jag drog ut stolen och skulle sätta mig låg det ett rött paket med vita prickar på stolen :)
Jag öppnade paketet halvvägs in i oxfilén och skådade mitt första live-journaling-block!!!!! LYCKA!!!!
Tänk att han, när jag sa att jag ville ha ett sånt för jättelängesen, faktiskt lyssnade och snappade upp! Jag är SÅ imponerad och rörd. Jättefint är det, i vintage-stuk :)

Vilken lycka att få vara gift med en man som min. Tack för en fantastisk kväll älskling!!!

Stella satt glatt och knaprade kex och drack smoothie medan vi åt middag. Hon var allmänt nöjd :)

Länge.

Klockan 21:30 somnade hon, och eftersom hon var så glad hela tiden så fick hon va vaken, hon var helt enkelt för pigg för att sova. Ibland får det ju lov att vara så :)

Dessutom kom brorsan igår :)
Klockan åtta typ kom en något hyperventilerande men lycklig bror in och började ladda inför dagens hämtning på Arlanda.
Vi hade köpt små presenter till barnen (mössor och strumpbyxor) som passar när det blir chockartat kallt, och så hade vi tagit fram en del av Stellas gamla kläder som hennes lilla kusin kan ha.
Tänk att jag ska få träffa min enda brorsdotter!!!
Ja nu har vi syskon lyckats skaffa oss en dotter var! Inte helt dåligt jobbat tycker jag :)

Nu är jag snart framme med tåget, men innan jag slutar vill jag bara att världen ska veta:

Självklart är livet tungt ibland, och självklart är inte allting alltid kul. Men jag är så otroligt glad och tacksam för hela min stora familj med föräldrar, syskon och syskonbarn, min lilla egna familj som jag lever för varje dag, och min svärfamilj som fått mig att känna mig som en del i familjen J. Och mina vänner - ni vet vilka ni är <3
Ni, allihopa, underbara människor gör mig lycklig. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback