Leksaksmecka och förkylningar

Gomorron!
Igår var en bra dag.
Anders var på styrelsemöte igår kväll så jag och Stella hade soffhäng ihop :) myspys!
Kan säga att ribsen på jobbet INTE gjorde mig besviken, och jag fick köpt allt inför kalaset. Skönt :)

Igår när jag gick in på NKLeksaker insåg jag att jag missat ett mecka. De lär få MÅNGA besök av mig i framtiden. Jösses vad fint. Alla de saker jag tittat på över nätet finns där. Jabadabado, Rice, goki, etc. you name it :)
Lyx och dyrt? Jo, ja, men också bra för mammahjärtat ;)

En annan kul grej är att jag igår fick för mig att fixa lite med mina smycken. Jag hade lagt alla i en låda och där har de legat sen flytten, men nu när jag fått hem mitt "sminkbord" så kan jag äntligen få lite ordning. Jag hittade bland annat en ask med mina piercings. Jag la undan dem med bitter smak en dag ungefär i månad tre av graviditeten, när jag insåg att det skulle dröja länge, för att inte säga för evigt innan jag kom ner i min ursprungliga vikt igen (som alltså varit min målvikt nu). Jag sa till mig själv att de skulle förbli oanvända tills dess.
Men igår när jag hittade dem smålog jag lite. Jag är ju ett kilo Under målvikten nu!
Vips så åkte en på, och nu är naveln åter smyckad med tre små silverhjärtan :) Jejj!!!
Får se hur länge det varar dock, jag har en känsla av att Stella blir ganska nyfiken om hon ser den...

Stella är förövrigt förkyld :(
Hon har inte feber men är snuvig och vi gissar på ont i halsen då Anders har det och hon vaknade femtioelva gånger inatt och var ledsen :(
Hoppas verkligen att hon kryar på sig till kalaset så hon kan få en så kul dag som vi vill ge henne. Lilla gumman, inte har hon förtjänat det här heller!

Nä nu blir det till att titta framåt i bussen. Chaffissarna verkar tro att de kör folkrace och man mår därefter.

Ha en bra dag alla finisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback