Jädra kollektivtrafik!!!!!

Jag är SÅ irriterad!!!!!!
Jag var jättetidigt ute idag för jag ska gå tidigare från jobbet. Men vad händer? Det skiter sig!!!! :(

Först kom jag en halv minut för sent ungefär. Missade 06:51-tåget.
Sen klockan 06:56 står det att snabbtåget 07:04 är inställt. Suck!
Det är kallt ute så jag gick in och köpte en kaffe. 07:11 går nästa. 07:07 står det att tåget passerat och att nästa går 07:24.
Tåget hade inte passerat, det kan de 50 personerna på perrongen intyga.
07:15 springer massa av dessa människor mot en buss som det står Stockholm c på.
Jag chansade, kaffet skvalpade ur, och på denna buss sitter nu alltså även jag. Skönt.
Bussen tar en timma.
Sen ska jag gå 30min.

Ser framför mig hur jag får ta med mig datorn hem om jag vill gå på dagismötet.
Kul fredagkväll det blir.
Suck och gomorron.

Hoppas er dag börjar bättre än min.


Kommentarer
Postat av: JM

Och så undrar folk varför man njuter av att köra bil till jobbet. Den går när jag vill, jag slipper en svettig armhåla i näsan och jag har dessutom mugghållare för kaffet :)

Svar: Men eller hur!!! Fantastiskt!!! Jag ser verkligen SÅ fram emot att köra bil istället för att få armsvett i näsborrarna och platta tår i framtiden :)
Nadja

2013-02-22 @ 09:16:57
Postat av: Maria

Hoppas resten av dagen blev bra! Trevlig helg! Kramar!!

2013-02-22 @ 16:13:59
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback