Helgmys och Dagisplatser

Helgen är slut och arbetsveckan tar vid. Jag vill skriva att jag sitter här med en stor kopp te med mjölk och honung men det vore lögn. Jag sitter på ett försenat tåg tillsammans med sjuttioelva andra morgontrötta resenärer.

Helgen har spenderats med björnligan och med svärisarna och med bara oss. Det gör gott att ha lite familjetid bara vi när vi ses så lite på veckan.
När björnligan var på besök gjorde jag köttgryta med kanel som Stella älskade, och till efterrätt gjorde jag päron-och-rabarberpaj i mina småformar. Jag gillar verkligen de söta småformarna :)

Svärisarna var så snälla och hade med sig en stor fin Budapestrulle som vi mumsade på till kaffet. T o m Stella tyckte om den :) Lyx!!!

Igår gick jag och MA och tränade efter frukost. Tjejtid, frutid, kompistid. Jätteskönt. Jag gillar ju att träna med skivstång så jag passade igår på ordentligt. Nyper gött idag ;)
Liiiite jobbigt att det inte fanns varmvatten i duschen efteråt men det fick gå ändå ;)

Igår kväll gjorde jag och Anders ceasarsallad. Alltså Gud va gött det är!!! Riktig hemmalyx :)

Dagis då!
Stella har fått dagisplats! Fattar inte att hon blivit så stor redan. Dagis!
Vi och MAXTEN har fått plats på samma dagis så vi ska försöka ta oss dit och kika tillsammans nån dag. Det var vårt förstahandsval då de ska flytta till nya fina lokaler, men vi vill känna lite på personalen också. Det är viktigt tycker jag. Vi får se hur det går :)

Nu ska jag gå av!
Ha en fin dag allihopa!!!

https://cdn1.cdnme.se/833905/7-3/pic_512225a9e087c3485c1e8d0c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback