Fluff!

Helloj!

YES! Igår fick jag till ett magpass på gymmet. Lovely! MA var inte svårövertalad och klockan 20:15 stod vi där inne, redo att svettas! Nu har även hon börjat pusha lite när vi tränar vilket är jättekul! Man peppar varandra liksom :)

Anders bakade som sagt vårt jutjärnsbröd igår igen och denna hången blev det ännu bättre. När jag kom hem och var redo att äta var... ja... En tredjedel av limpan kvar! Haha! Det hade blivit så bra att han, Stella och FRALLY hade ätit massor.
Även jag fick många pluspoäng för min baconlasagne som jag förberedde till dem i förrgår. Både killarna och tjejerna åt massor (tjejerna tog tydligen dubbla portioner) och tog slut på hela formen :) Världens bästa betyg :) tack och varsågod! ;)

Tävlade också med det receptet igår, håll tummarna ;)

I lördags tog vi in våra Fatboys eftersom vi var några stycken som skule spela spel och en av dem är kvar inne fortfarande. Stella stormtrivs i den och verkar tro att det är hennes, haha! Hon klättrar i och myser lite och sen klättrar hon ur och sen om igen :) sötisen! Fluff!

Anders har fotat lite på dagtid och sänt mig så här kommer ett montage :)

Jag har kommit fram till att jag måste forma vardagen lite. Sluta gny och börja skapa saker att uppskatta.
Igår dissade jag kaffeautomaten på jobbet och gav mig ut på en promenad i soliga luften med en kaffelatte och en banan till mellis som följd. Det kändes lyxigt. Jobbar ju trots allt mitt i Stockholm city!

Idag är det spareribs i restaurangen på jobbet och sen, i eftermiddag ska jag shoppa barnkalasartiklar :) de två sakerna ser jag fram emot idag :)

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Duktiga ni är som bakar och fejar :)
Kram grannen!

Svar: Jamen det är ju så kul :)Vad duktig du också är som fixat och typ målat hela vardagsummet!!! Jag är impad ;) Kram!
Nadja

2013-02-27 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback