En vecka kvar...

Sen börjar jag jobba igen.
En månad på "gamla" jobbet och sen går jag vidare till nya stora utmaningar.
Blandade känslor.
Ser verkligen fram emot mitt nya jobb, ser verkligen inte fram emot att få så lite Stella-tid. Svårt.
Livet i ett nötskal.

Men i alla fall :)
Nu sitter jag här, nyss tränat BOSU. Har tagit en dusch och går nu loss på köttig korv, mango och tomat med örtsalt. Lyx!

Helgens röda tråd har varit "vänner". Vi har umgåtts med våra vänner varje dag och hittat på olika bus.
I fredags var ju Rain man.
I lördags var vi hos FRENDY och spelade spel (viskleken) med FRENDY och JESUS. Det spelet är verkligen sanslöst roligt. Jag lägger upp min illustrering av en "mördarsnigel", och Anders "kontorsråtta" här så ni förstår vad jag pratar om ;)

Igår var JAXTEN (JOXTEN + MAXTEN) här och vi bjöd på tapas och vin. Vi spelade spel också, "pratmakarna", och lekte med bebisar :) Det var supermysigt och kul men tyvärr vaknade Stella och var upprörd vid 23. Så vi fick en lite annorlunda natt.

Stella har inte behövt komma upp nattetid sen hon var 4månader, men nu fanns inget val. Hon är förkyld nu och hostar väldigt. Hon har fått kudde under madrassen så hon ska få bättre sovposition men inatt hostade hon så det gjorde ont. Som tur är mådde hon bättre idag och hostade mindre. Annars hade vi åkt och kollar henne.
Håll nu tummarna för att vi får sova inatt alla tre och att hon blir än bättre imorgon :)

Idag var FALLY här och myste på dagen. Det var kul och jag bjöd på thaigryta till lunch som uppskattades något enormt. Jag gjorde en utan grön curry och salt till barnen, men i övrigt lika, och de åt två portioner vardera :) Bästa betyget man kan få - lätt!
Måste visa en bild på de pappalediga herrarna här också. Haha, de är så sköna :)

Nu ska jag mumsa vidare :)
Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback