Är det över nu? :(

Sitter här med den värsta söndagsångesten jag någonsin upplevt.
Imorgon ska jag börja jobba efter att ha varit mammaledig i ett år. Det bästa året i mitt liv. Stellas år.

Jag har svårt att inse att det finns tid efter jobbet, helger, att jag kommer få vara med henne trots att jag jobbar. Trots att jag vet att det är så...
Nä det känns fan skittungt just nu :(

För att rikta bloggen mot mer positiva saker kan jag ju berätta om va som hänt sen sist istället, för det har faktiskt varit bra avslutningsdagar på mammaledigheten.

I torsdags var jag hos frissan och blev tillklippt och färgad. En ljusare nyans blev det så det fick lite liv utan att bli blekt och slitet. Och inte heller nattsvart mot min vinterbleka hy. Jag blev nöjd!

I fredags kom min underbara bror och hälsade på <3 vi myste framför en sjukt kul film med nachotallrik, öl och salta pinnar. Innan det gjorde jag semmelmuffins som vi mumsade på :)
Det var så kul att ha honom här, och Stella är tokig i honom <3

I lördags, efter att ha kört bror till stan, gick vi hem till MAXTEN och köpte pizza och bara umgicks. Det var jätteskönt. Helt opretentiöst och bara mysigt och gott. Vi köpte pizzan på ett för oss nytt ställe, och blev inte besvikna. Dit lär vi återkomma många, många gånger. Mums!

Idag se vi bara myst hemma. Jag har försökt suga i mig så mycket stellatid som möjligt och nu är jag rätt trött. Gick ju ändå upp 06:15 imorse och dagen har gått i ett.
Vi åt jättegod söndagsmiddag som bestod av sallad och hjortfilé. Hälsa deluxe ;)
Vid 18/19 åkte Anders och basta och då kom Bus och VALLY hit och myste. Vi käkade semmelmuffins och smågodis och drack te.
Det blev en sen kväll för Stella men hon var så glad att det var värt det :)

Nu ska jag sova. Imorgon ringer klockan 06:00 och jag ska lyckas göra mig i ordning och sedan försöka slita mig från allt det bästa jag vet. Familjen, huset, detta livet...

Shit... Ush.

Nä, sova.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Åh, så snygg frisyr och färg. Milf :)
Lycka till med jobbet! Passa på att njuta av att få gå på toa själv ;) kram

Svar: Emeli: Haha! Tack!! ;) ja du vet ju hur det är att vara en hot mama ;)
Mmmm jag ska försöka njuta av sånna saker. Får väl gå på toa när dagen känns tung, haha ;)
Kram!
Nadja

2013-02-12 @ 10:27:37
URL: http://livetmedameli.blogg.se
Postat av: Nadja

Emeli:
Haha! Tack!! ;) ja du vet ju hur det är att vara en hot mama ;)
Mmmm jag ska försöka njuta av sånna saker. Får väl gå på toa när dagen känns tung, haha ;)
Kram!

2013-02-12 @ 22:05:26
URL: http://vivalanadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback