Positiv och lugn :)

Igår gjorde jag sista arbetsdagen för i år. Nu stundar en lång ledighet och jag startar med en lååååång sovmorgon och kvarliggning. Skönt!

Om en stund kommer mina grundhjärtan hit, och vi ska tillsammans hämta Stella på dagis. Sista dagen på flera veckor.
Jag har köpt julklappar till personalen och Scrappat ett varsitt kort till dom som Stella ska få ge. 

Sen, när vi hämtat henne - då är det bara julmys för hela slanten.

Paket ska slås in, granen ska kläs, skinkan ska griljeras och framför allt så ska vi bara umgås. 

Jag ser så mycket fram emot julen i år. Trots den är hos oss så känner jag mig inte ett dugg stressas. Che sará sará, det blir som det blir.
...
Och jag tror det är så det blir som bäst :)


Nu ska jag upp och käka lite brunch! Kram på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback