Ytterligare en scrapmara rikare

Och några pengar fattigare ;) men OJ vad kul jag haft.
För första gången på vad som känns som en evighet har jag mått ganska bra! Nåja, det var ju en bra dag förra veckan också, men nu kändes det liksom så befriande att jag fixade min hobby utan större besvär.
Ni som är nyfikna på vad som är fel får fortsätta vara det ett tag till. Ett tips är att inte fråga på ett tag, jag kommer inte svara. Men det är inget livsfarligt, och mitt äktenskap är jättebra så ni kan sluta oroa er eller spekulera i dom banorna. Det är lugnt.

I alla fall: roligheter!!! :)

Igår fick jag ju med mig grannen MA som blev helt biten och har börjat bli riktigt intresserad! Skitkul!!! :D
Idag var hon inte med men eftersom svägisen körde hårt hela helgen har jg haft härligt sällskap även idag. Ja och så svägisens kompis också. Vi har liksom vårt lilla scrap-gäng, vilket är superkul och skapar väldigt mysig familjär känsla. Dock saknade vi fina UW denna helgen :( Lova att haka på nästa gång, det är inte samma annars.

Jag fick ganska mycket gjort (och köpt), men inte i närheten av sist gång på annexet såklart. Men säkert en fyra, fem LOs till Stellas album och tre kort :)
Ett urval ser du på bilden nedan.

Där ser du också gårdagens goa ciabatta-lunch samt hur det ser ut på marken utanför lokalen :) Hur kul som helst när folk stått och sprayat färg ute för att det är helt hopplöst att få rent om man sprayar inomhus, haha!

Under tiden som jag varit borta har Anders och Stella gjort stan med JOXTEN samt fixat på tomten här hemma.

Nu ska jag ta en varm go dusch och sen ska jag krypa ner under täcket och drömma om tekniker som gesso, infärgning och vilka foton jag ska använda framöver ;)

Kram!

Ps. Tack till världens bästa make och svägis som bistått med skjuts för att jag ska kunna få åka på roligheter. Loveya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback