Ny vecka nya tag?

Stockholm scrap and pearl event var verkligen allt jag kunde hoppas på och mer därtill.
Massor med scrap, shopping, nyvunnen kunskap och inspiration.
Bästa bordet hade jag också, men goa tjejer som skrattade mycket och pratade och njöt av dagarna.
Jag gjorde två askar, fyra LO's (bland annat den på bild som innehåller diverse tekniker) och började på en liten bok. Kul som fasen!

Fick en för tidig födelsedagspresent av svägisen också, sötisen, en score board!!! Jag har önskat mig en sån sen ett tag tillbaka och nu blev jag skitglad och jag kunde plocka upp den och använda den direkt!!! Tack!!! :)

Det kliar SÅ i pysseltassarna nu och jag lääängtar till om två/tre veckor när vi går på nästa mara. Ja det är sant. :)

Men innan dess är det massa annat kul som händer. Bland annat så ska jag och Stella och Anders umgås så mycket vi nånsin kan i helgen som kommer. Sen ska jag ju jobba över några kvällar den här veckan också tyvärr, men det är ytterst nödvändigt om jag ska hinna med lite av det som hinnas skall.

Igår fick Stella sin födelsedagspresent av mig och Anders. Vi hade skickat efter den och därför kom den så sent (en dryg månad för sent).
Det var ett förvaringshus från Rice! Jättesött!!!

I huset hade Anders smugit ner en överraskning till mig också, nämligen en finfin plåtkakburk som jag önskat mig läääänge! Jag blev jätteglad, och Stella blev jätteglad. Perfekt! :)

Nu får ni ha en bra dag! Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback