Träning framför mode

Klockan är tio och dagen är i full gång.
Jag fick, tack och lov, slumra mellan 05:30 och 07:00 innan Stella sa ifrån på skarpen :)
Hittills har jag vart ute och hämtat ved, eldat upp till 27grader inomhus, strykt Anders skjortor (10st igår och 8st idag), Pratat med mamma i telefon, Ätit frukost och börjat med middagen!

Så därför tar jag nu en liten paus medan Stella sover sitt förmiddagspass. Passar på att blogga på fårskinnsfällen framför brasan :)

Idag är jag SJUKT sugen på att åka till Lindex och frossa i Missoni!
Kommer nog tyvärr inte bli så dock. Mammapenningen är inte till för märkeskläder - ni hajjar - det är annorlunda prioriteringar nu...
...
...
... Även om jag vet precis vilken klänning jag skulle köpa och har hittat ett bedårande par stövlar till :(

Nåja!

Ikväll kör jag första passet med min PT!
Jag är SJUKT taggad, och precis som en bra PT ska, så hörde hon av sig imorse och påminde om tid och plats :)
Vi kör utomhus oavsett väder!

Fanken, jag är SÅ taggad!
Hoppas hon är stenhård och skriker!
Eller... A... Hoppas hon inte är FÖR hård... Vill ju änna överleva också...

Hm...
Hoppas vi ses imorgon
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback