Tjänster och gen...fika

Plockade en korg av våra egna solmogna tomater och gick över till grann-frun och hennes son (MAXTEN).
Hon blev jätteglad, vilket gjorde nig glad. Stella blev superglad över att få leka med sin kompis (hennes kille hihi) och lille S blev också eld och lågor över att hans tjej hälsade på :)
Jag fick kaffe och vips så hade vi en mysig mammafika :)

Nu sover Stella och jag sorterar tidningar att eventuellt sälja på loppisen.
Dock börjar jag bli galet hungrig och måste snart fixa mellis till lillan så att sortera mat-tidningar går inte direkt fort om vi säger så.
Varannan sida är hmmm... Detta ser ju gott ut.... Hmmm... Haha!

Med detta sagt och med en kurrande mage: nu ska jag göra mellanmål till oss. Banan med fil till Stella och knäckemackor med ost och egna tomater till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback