Redan över? :(

Fy vad fort tiden går när man har kul :( ;)

Idag hann jag en del dock. Jag fick till att göra tre LOs, altra ett ljus (gick en snabbkurs hos Kattiz på K-design) och dessutom lära mig en teknik inom mixed media med olika färgsorter... och självklart hann jag shoppa lite också ;)
Och så vann jag lite goodies från VeraLena på dagens utlottning också :)

Jag är SÅ himla nöjd med dagen och hela helgen! Känns som jag fått en paus från allt och liksom bara fått hålla på med hobbyn, och sen myst med jätteglad gosbebis på kvällen <3
SÅ skönt och SÅÅÅ välbehövligt!

Det kommer ta tid att ta in allt jag lärt mig och fått uppleva dessa dagar - framför allt att hantera all inspiration jag fått! vill göra allt! NU!!! Är helt såld på LOs!
Jag har dock redan hunnit reflekterat lite över dagarna och är oerhört tacksam.
<3
Det måste vara en enorm apparat att fixa dessa träffar.
fantastiska sponsorer som sänder bidrag. Goodiebags till alla! Utlottnigar. Underbara butiker på plats. Kurser. Demos. Tävlingar. Fika till alla. 100 sittande... per dag!!!
Jo...
jag förstår om Fia och hennes man är trötta nu.
Jag frågade Fia om vi inte kunde fortsätta maran imorgon. Jag fick inte igenom det förlaget om man säger så.
;)

Nu ska vi snart sova här hemma i pandahuset. Jag ska drömma om alla fina LO-idéer jag har och organisera upp dem i sömnen (jo det funkar faktiskt så för mig)

God natt, och tusen tack till alla involverade som läser detta - oavsett om du var en glad social scrappare, sponsor eller butiksägare... Eller kanske rent av anordnare?!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback