Hönan har blivit med PT!

Hade spännande möte med en PT i förrgår. Och nu fick jag vår första session inbokad :)
Sjukt spännande!

Vill verkligen komma i form snart och nu när gravidkilona nästan är borta (1 kg kvar) så börjar det bli dags att forma till hönan igen, eller hur?!
Alternativet är att bara börja på gym igen men jag känner att jag behöver en rivstart för att lyckas.
Nån som skriker på mig och tvingar ut mig i regnet!

En kär vän till mig, som också är PT, säger att "resultat ger motivation" och precis så är det för mig.

Oavsett vilket upplägg jag väljer hoppas jag på att få tillbaka "jag måste få träna-känslan". Bli beroende av träningen igen, som jag var förr (fast inte lika hysteriskt denna gången).

Nu kör vi!
Hej energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback