Det blev pannkaka

Tillslut i alla fall :)
Igår gjorde jag både pannkakor och lasagne trots att bärselen var ute på äventyr.
Jag fick ta hjälp av hoppgungan stundtals, och göra mycket med bara en hand. Men det gick! :)

Först blev det lite problem med pannkakssmeten när Stella ville använda skålen som fotboll, men försök nummer två gick bättre och jag fick goda och nyttiga pannkakor till lunch igår och idag :)
(dinkelmjöl istället för vete, inget socker, inget salt)

Stella fick också smaka på sitt livs första pannkaka till efterrätt. Hon var utforskande men nöjd :)

Lasagnen slår sällan fel hos Anders och inte igår heller :)

Idag blir det rester, men ikväll kommer ett kompispar så jag ska fixa lite hemmagjord korv och annat gott att tugga på. Kan berätta vad det blev imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback