Tillbaka hemma

Ja nu har jag varit borta ett tag!
Måste börja med att berätta detta: Förra veckan fick jag ryggskott. På tisdagen. Jävlaskitfan vad ont det gör alltså!!!

I onsdags åkte jag och Stella tåg till mamma och pappa.
Åka tåg med packning, vagn och 7-mån-bebis är en utmaning. Speciellt om man har ryggskott. Shit. Nåja, det gick över förväntan :)
På tåget hände en cool grej! Stella började krypa!!! På riktigt alltså, krypakrypa! :) och så ställde hon sig upp! Alltså att jag inte tuppade av, vad fort det går nu :D

Sen hade vi några riktigt mysiga dagar i hemstaden. Mina föräldrar var goa som vanligt och passade på att gulla en del med Stella :)
Vi träffade ett grannpar till dom och Stella fick fina rosa fårskinns-skor :)
Jag träffade en gammal kompis och gick promenad och så, såklart, min syster och hennes familj kom hem och hälsade på oss <3
Så mysigt att få träffa dom lite. Önskar bara att de kunde få träffa Stella när hon är pigg och glad någon gång också, men det kommer väl :)

På fredan kom Anders och på lördan var det oktobermarknad. En mysig tradition mer än ett tillfälle att shoppa.
Vi åt nygjorda munkar, köpte strumpor, köpte sura remmar och spatserade runt i godan ro. Jag, Anders, mamma och Stella. Pappa var på älgjakt under tiden.

Något annat, helt fantastiskt, hände också under tiden, men jag får be om lov innan jag avslöjar vad här. Kul och helt fantastiskt var det i alla fall :)

Igår kom vi hem och precis när vi svängde in på vår gata mötte vi MAXTEN+.
Vi blev bjudna till dem på middag och solsidan så det slutade med att vi spenderade kvällen där med dom. Supermys! Och gott!

Idag har jag och MAXTEN varit och shoppat. Jag har köpt två boddys och en tunika till Stella plus lite nödvändigheter som handtvål och fågelmatshållare :)

Nu sitter vi och myser framför TVn med tända ljus och lite salami. Jag skulle tränat idag egentligen (ryggen är bättre nu) men nu är min PT sjuk, stackarn :(

Imorgon hoppas jag på att hinna karva en halloweenpumpa som pappa odlat åt oss :)

Kram och gonatt!


Kommentarer
Postat av: Valter

Du får absolut lov att berätta!

2012-11-05 @ 01:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback