Surprisedag!!!!

Idag överraskade Anders mig med en ledig dag! En familjedag med mig och Stella, helt oplanerad och helt vanlig. Bara liksom en extra dag tillsammans. Underbara man!!!

Vi har hunnit med massor mysiga saker som vi inte måste göra och det har varit så kul!!! Pumpa-fixning, shopping, matlagning, montera fågelmatshållare, promenad, fika flera gånger... Jamen så typ :)

Nu står en vildsvinsstek i ugnen. En "pulled pork" som ska stå i totalt fem timmar. Jag har tre kvar så vi får sen middag. Till det blir det ugnsrostad pumpa och gelé :)

Visar stolt upp dagens bestyr i bildformat idag ;) nu ska jag fortsätta umgås!

Kramisar!



Kommentarer
Postat av: Anki

Lilla gullegrodan! Det var så skönt att träffas! Vilken najs pumpa du/ni gjorde! Var det första ggnen? Bra gjort!

Svar: Hihi, tack! Nja, det var anra gången. E gång gjorde vi e pumpa som spydde...den var annorlunda... =)
Nadja

2012-11-04 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback