Oct. 06, 2012

Så var ännu en fullspäckad dag till ända och nu ligger jag i soffan och väntar på att taxin ska släppa av Anders som varit på öl och whisky-mässan.
Det är för sent för att vara vaken nu egentligen men vad gör man inte ;)

Jag backar bandet som hastigast och berättar att vi var på IKEA igårkväll.
När vi kom hem (efter åtta) så kom Sören hit och sov över till idag :)

Idag har varit helmysig rakt igenom.

Vi började med mysig frukost, lunch, och en frisk höstpromenad. Solen lyste jättestarkt och det är SÅ vackert här nu, med alla fins färger. <3

Sen åkte Anders iväg och tre tjejkompisar + en liten kom hit.
Sen åkte tyvärr Sören men det var härligt att ses en stund iallafall :)

Sen åt jag och tjejerna kinamat, promenerade igen, lekte med småtjejerna, och pratade massor. Sen bakade vi scones och provade téer samtidigt som vi fortsatte prata om allt mellan himmel och jord. Lovely!!!

Nu är tjejerna hemma och jag ser Anders taxi komma :)

Tack för en kanondag och kväll, mins goa tjejer <3

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback