Helg som bara den!!!

Jomenhej!

Nu har vi verkligen helg!
Vi började hårt med IKEA i fredags eftermiddag och fortsatte med samma uttröttande tema genom att gå på UnderbaraBarn-mässan igår.
Stella skötte sig utmärkt och vi fick mycket smått och gott med oss hem :)
Både för att jag shoppade loss, men också alla gratisgrejer! Har aldrig varit så tacksam över gratisprylar som nu. Det är verkligen användbara saker också, en nappflaska, tandborste, rabattkuponger, barnmat, blöjor, hudvårdsprodukter för barn... Ja.. Osv :)

EFTER en heldag på mässan igår så slutförde vi fas #2 av 3 av "uppiffning av tvättstugan". Skruvade upp skåp och en hylla. Jag gillar verkligen det rummet mer och mer :)

Idag har vi inte gjort så mkt, men det ska vi nog ändra på.
Snart åker vi till svärisarna och lämnar Stella och sen ska jag och Anders ut för första gången på.... På... Ja sen bröllopsresan juni 2011(!!!)
(Ja jag vet att det är söndag, men vi har långhelg)

Jag har så svårt att lämna Stella nu när hon är så mammig och helt förstörd när jag inte är med, men det känns ändå bra när vi lämnar till mor- eller farföräldrar. Det känns liksom mer "rätt" än om vi skulle lämna till kompisar eller så. Än så läge alltså.

Nä. jag ska försöka ha kul ikväll och skaka av mig skuldkänslorna över att lämna henne över en natt.
Det är ju ändå så att Stella mår bäst av att ha pigga och glada föräldrar med ett bra förhållande :)

Nu: packa skötväskan!
Vi hörs och ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback