Härliga höst <3

För det första:
Jävlaskitblogg-App!!!
Hade skrivit JÄTTELÅNGT och så försvann det när jag skulle lägga upp en bild. DÅLIGT!

Jag får la börja om typ, men det orkar jag fasen inte så det blir en förkortad variant.

Helgen var mysig med kvalitetstid med bara vi i lilla pandafamiljen. Äntligen <3
Promenader i fina hösten och lite småflickor hemma var helt på sin plats :)

Igår var jag och Stella med MAXTEN hela dagen och det var kul och mys som alltid :) Vi promenerade en bra bit och hon gjorde ceasarsallad och nougat- och mandelmassetårta! Mums! ;)

Igårkväll gjorde jag torsk med rotmos och bacon som är grymt gott. Anders gillade t o m rotmoset vilket är ovanligt så det är kul :)

Stella har sovit uruselt inatt så jag är supertrött. Vet inte hur jag ska kunna få ut nåt från träningen ikväll, men jag får försöka ändå.

Ja Stella är lite svår på nätterna för tillfället.
Dessutom är hon överallt nu. Inte för att hon är speciellt snabb, utan för att hon börjar ställa sig upp. Jösses. Och vilke. energi hon har exakt hela tiden!!! Man blir svettig av bara tanken, haha!

Idag måste jag packa!
Jag och Stella ska nämligen till hemstaden imorgon och spendera några sköna höstdagar med mina mysiga föräldrar <3 Som jag längtar!!!
Sen är det oktobermarknad på lördag! Ska bli spännande att gå där med barnvagn i år :P

Nu ska jag vila lite, sen blir det promenad efter lunch. Solen strålar härligt :)

<3 Ha en bra dag allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: jeanette

Åååå ska ni hit igen =)

2012-10-23 @ 20:33:49
URL: http://myzticaa.blogspot.com
Postat av: Anki

Får man träffa dig och Turbo tro?

2012-10-24 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback