Sen vi kom hem

Så har vi ju gjort en hel del, men blogga är inte en av de mest förekomma de grejerna direkt.
I lördags och söndags fixade jag och Anders mycket här hemma och var ute och handlade osv. Sånt där som man bör göra när man varit borta ett tag: Barnsäkra trappen med grindar och göra fruktansvärt lyckad hel kyckling i ugn och såntdärnt ;)

Nåja, sen var det tillbaka till vardagen.
I måndags var jag och Stella ute på långpromenad. Vi (jag) gick i över en timma och blev riktigt nöjd. Good bye semesterkilon!
Sen gjorde jag vildsvinspannbiffar med potatis och sås till middag. Mycket gott och poppis hos maken :)
Igår var jag, Stella och MAXTEN på shoppingäventyr. Jag fick beställt en fin grind att ha framför kaminen också.

Igårkväll hämtade Anders mer ved. Nu får vi inte plats med mer. Han är SÅ duktig min man, att han går ut och fixar sånt efter en hel dags jobb trots att det är mörkt och kallt ute så att vi kan elda och ha det varmt och mysigt här hemma <3

Nu sover Stella och jag har precis gjort dagens sysslor. Fixat tvätten, diskat och ringt viktiga samtal. En kopp kaffe på det här så är jag redo att möta världen sen. Vi funderar på att åka till shoppingcentrumet med MAXTEN idag. Det skulle va kul :)

Ha en bra dag alla finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback