Semesterpaus 2012

Ja, vi har varit på semester!!!!
:)
Anledningen till att jag inte berättat detta i förväg är helt enkelt för att jag inte vill basunera ut att vi är borta och sedan lämna huset i två veckor. Sorry till alla som blivit besvikna, men jag tror de flesta förstår :)

Jomen nu ska jag berätta då :)
Vi har varit i mitt "hemland" Italien <3
Resesällskapet bestod av mig, Anders, Stella, min mamma och min pappa <3
Vi hälsade på massor släktingar och bodde hos min snälla moster. Hon som tidigare var nunna. Hon är så cool!

Jag skule kunna berätta massor om vad vi gjorde, vilka vi träffade, vad vi åt osv men jag drar det lite snabbt och visar lite bilder istället. Känns viktigare att bloggen faktiskt uppdateras nu :)

Vi bodde som sagt hos min nunnemoster och under henne bor min gudmorsmoster. De är riktiga pantertanter som ses varje kväll och hänger :)
Sen hälsade vi på min favoritfaster och hos henne var även en av mina farbröder m fl.
Sen åkte vi upp i bergen och hälsade på min favvofarbror också :)
Jag tycker det är fantastiskt att jag alltid får och alltid har fått mer energi av att träffa dom. Självklart har det varit underbart att träffa alla släktingar <3

Vi har ätit. Så mycket. Tre kilo upp, tack så mycket, men det har det varit värt. Varenda gram!

Stella har fått många fina presenter och det känns underbart. Som om de gett presenterna till mig, fast tusen gånger bättre :)

Stella har också passat på att fylla åtta månader, skaffa en liten tand, lärt sig vinka och lärt sig klappa händerna :) dessutom är hon jättesnabb när hon kryper nu :)
Hon klarade resan galant utan något gnäll. Jag är så stolt över min lilla godisgumma :)

Här kommer lite bilder! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Va underbart <3 Gott att ni är tillbaka, har saknat dej här. Kram

2012-11-18 @ 19:01:16
URL: http://myzticaa.blogspot.com
Postat av: Valter

Välkomna hem igen!

2012-11-18 @ 20:53:28
Postat av: Nadja

Tack <3

2012-11-19 @ 15:28:35
URL: http://vivalanadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback