Bus eller godis?

Godis såklart!
:)

Efter en halvdag med fixning och balkong hemma stack jag och Stella till MAXTEN för lite promenad och fika. Sen när vi, och Anders, kom hem och hade ätit började små lustiga filurer knacka på dörren :)

Fyra små häxor, någon spindelmannen, ett par småtjejer i pyjamas och våfflat hår, någon tjej utklädd till vetenskapsman, och en liten tomte hotade med "bus eller godis".
En gång svarade jag "godis tack" men de förstod inte så jag la ner det skämtet.

Vi bjöd på någon näve dumlekolor, geishakolor och (opoppade) påsar micropopcorn och barnen var superglada och imponerade :)
Det var första halloween som vi var hemma i huset och jag är totaltaggad inför nästa år :)

Sen hade Anders styrelsemöte här hemma medan jag och Stella höll hus på övervåningen.
Jag hade bakat päronkaka med nutella och vispgrädde (mammas recept) och den fick MVG i betyg.
När bebisen var nattad och disken var diskad tog jag en stor kopp te och kröp upp i soffan.
Ja och sen hände inte mycke mer för
igårkväll somnade jag kvart över nio, där i soffan. Tio väckte Anders mig och jag gick upp och lade mig som en Zombie :)

Det var igår det.

Idag fick vi sovmorgon till halv sju <3
Nu ska snart Stella sova och jag ska hoppa in i duschen. Senare kommer svägis med lilla kusinen och sen ska vi hem till svärmor och fira hennes födelsedag! Grattis svärmor!

Kram på er alla, hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback