Underbara vårdagar

Hejhopp!

Stella äter. Vi ska snart iväg till BVC för hennes "6-8 veckors" obligatoriska läkarbesök. Spännande!
Inatt testade vi ersättning som innehåller mjölk, och än så länge verkar hon må bra. Ska prata med läkaren sen, men håll tummarna åt oss - ok!?

Igår var en så skön dag!
Vi promenerade till det vi kallar centrum och tillbaka, hela familjen, vilket blir en solig mil ungefär.
Vi köpte med oss sushi hem och åt den på vår stekheta altan medan Stella sov. Kompisarna Jesus kom förbi en snabbsväng också. Sen somnade jag och Anders i varsin solstol :)

Jag planterade igår!
Mynta, chili, morötter och rädisor. Sen satte jag två fina lila/cerisa blommor i krukorna på framsidan också. Ser lite hemtrevligt ut :)
Det enda planerade som fick vänta var färskpotatisen... "Vi" köpte nämligen fel sort... ;)

Igår var en riktigt bra dag. Jag sparar den i minnesbanken :)

Godonsdag på er!


Promenadbild, ca 500m från huset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback