Kuliga dagar i vårsolen :)

Hallojsan!
Satt i soffan och åt upp de sista pop cornen efter desperate housewives igår när jag tänkte att jag ville skriva en blogg. "Det har varit en bra dag idag." men sen blev det inte så.
Här kommer den iaf, bättre sent än aldrig :)

Stella fyllde 10 veckor igår. Snart får jag börja räkna månader istället för veckor så jag inte kommer av mig :)
Vad fort det går!

Igår var jag hos tandläkarn, och jag har varit en duktig kicka :) Karius och Baktus har inte våldgästat min munhåla den här gången heller :) yei!
Stella var på promenad i vagnen med hennes Farmor och Farfar under tiden och verkar ha trivits bra med det :)

Tandläkaren jag går till ligger mitt i ett stort köpcentrum så eftersom jag redan pallat iväg mig själv, Stella, barnvagn etc etc dit, så passade jag och VALLY på att ses där. Det var mysigt och efter lite shopping körde vi den obligatoriska fikan med amning.
Det är så härligt att ha henne som vän. Okonstlad och genuin. Vi är lika men olika. Vi kan prata om allt och jag är alltid glad när vi umgåtts, bara en sån sak :) Att vi har två små späd-guldkorn, gör inte saken sämre heller :)
***
Väl hemma igår så gick jag och Anders på barnvagnspromenix ihop i syfte att dela ut mötesprotokoll från Stämman som var. får chansen att prata mycket under de promenaderna, och väldigt mycket mer ostört än hemma där TV och sysslor finns.
Promenad=bra för kropp och själ!

I förrgår var jag på mammagruppen, plus att jag och MAXTEN (granntjejen i mammagruppen och hennes son) handlade ihop efteråt.
Ica-butiken i det vi kallar centrum har jättebra vagnar. De är egentligen till för att ha två korgar på, men passar helt perfekt för bilbarnstolen! (och man kan ändå bara bära en kasse om man har bilbarnstol med sig).

Och idag då?
Jo idag ska jag och Stella åka till mitt jobb och hälsa på! Vi ska både fika med kollegorna och ha möte med min chef.
Sen kommer Anders in till stan så vi kan utnyttja en bröllopspresent, nämligen ett stort presentkort på en delikatessbutik!
Perfekt tajming med tanke på att 4 lediga dagar stundar för Anders <3

Ha en bra dag alla vänner där ute!!!

Bildmix:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback