Euphoria dårå...

Att Loreen vann med "euphoria" var verkligen en bra avslutning på ikväll :)
Vi har umgåtts med goa vänner och grillat. Vi grillade fläskkarré oxh till detta gjorde jag majs, tzatziki och baconinlindad haloumi. Nomnomnom!

Vi avslutade med färska jordgubbar och vaniljgräddglass. Sommaren är här!

Nu går jag och lägger mig. Hoppas på att få några timmar sömn inatt så jag är pigg imorgon när vi ska fira vår första bröllopsdag. På måndag har vi nämligen varit gifta i ett år. Pirrar i magen bär jag tänker tillbaka på den tjugoåttonde maj förra året :) pirrar i magen när jag tänker på allt som hänt sen dess... Vilket kärleksfyllt liv jag lever! Jag är så lyckligt lottad. Snacka om eufori :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback