Intensiv helg

Hejsvejs!

Rätt intensiv helg har vi.
Igår hade jag styrt upp spel/grabbkväll hos oss för att överraska Anders (som för övrigt blev sjukt glad!!!)
När jag och Stella kom hem från min kompis "Bus" mitt i natten var det 6 väldigt nöjda och glada killar som hade spenderat kvällen med att spela tv-spel, äta chips, dipp och chark-delikatesser och druckit några öl och nån wirre. De hade haft det precis så bra som jag hade hoppats. Anders var verkligen värd en helkväll med grabbarna <3

Inatt var Stella lugnare igen. Sån tur!

Vi har köpt en andrabil idag, en enklare liten skrutt, så nu är jag inte fast i huset längre på dagen. Har ju över 3km till närmsta buss, vilket är långt till fots och med bebis, så det är skönt att kunna röra sig.

Idag har vi varit på dop för Stellas kusin/Anders systerdotter, numera VÅR GUDDOTTER!!! =)
Det var både riktigt fint ordnat och jättemysigt!
Stella fick ha på sig nya fina kläder, så hon får stå för "dagens outfit":
Body från newbie som Anders köpt,
Strumpbyxor från newbie - present från min syster m fam
Klänning från Esprit - present från min syster m fam
Converseskor, virkade, - gjorda av Stellas farmor
Hårband - "tillverkat" av mig ;)

Nu var det skönt att avsluta dagen med pizza och vem vet, kanske film. Imorgon är det minst två fikabesök som kommer och hälsar på.

Goder afton!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina ni är och vilka fantatiska skor <3 Kram från Lina med familj

2012-04-02 @ 11:02:53
Postat av: Zia anki

Va FIN hon ä!!!! Du med! Har du gått ner alltihopa redan?

2012-04-05 @ 14:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback