Första dagen själva

Ja nu är vi ensamma!

Anders kommer inte att sluta tidigare och mina supergulliga, hjälpsamma föräldrar åkte hem igår.

Var lite nervös inför idag men lilla Stella lät mig sova tretimmars-pass inatt. Det hjälpte mycket.

Vår första ensamma dag kunde blivit allt annat än trevlig om min huvudvärk varit som igår kväll, men istället har vi faktiskt en riktigt bra dag än så länge!
Stella vaknade vid 10:30, då hade jag både hunnit morna mig ordentligt samt gå upp, fixa mig och fixa frukost. Härlig start!

Vi har inte gjort många knop här hemma (satt på diskmaskinen och puffat soffkuddar ungefär) men har annat för oss just idag.
Vi har nämligen varit på promenad i en ljuvlig vårsol och sett, fler barnvagnar, tussilago och joggare längs med vägen :)

Även om jag inte vågar hoppas för mycket på det, så skulle det ju vara trevligt om det kunde fortsätta såhär förstås...
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback