BVC-kontroll 3 och överraskningar

Störd rubrik, Whatever...

Idag kom Anders hem tidigt och så var vi som sagt på BVC hos vår söta BM "R".
Underbara bebis ökar stadigt i vikt och jag fick, som jag hoppades, ett besked om att hon är över 3500gr!!!
(3575gr) och hon är 52cm kort :)
Vi invigde bärselen så fort vi kom hem och hon somnade! Perfekt!

På vägen hem hämtade vi ett paket som vi fått avi om. Det visade sig vara från min syster med familj och hade helt underbart innehåll!
Massor med fina kläder till Stella, en jättego filt och världens sötaste baddräkt !!!
Dessutom hade min systersons tjej scrappat ett kort till Stella :) SÅ cute!!!

Mycket positivt idag alltså, och Stella har sovit en hel del och ätit mer sällan. Vi får verkligen hoppas att hon inte bytt dygnsrytm helt och att jag får sova lite inatt ändå.

Blir mycket bebis på bloggen nu, det beror på att bloggen innehåller vad som upptar mina tankar :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Härligt att hon växer som hon ska!



Jättefina grejer också! Speciellt baddräkten, Evelinn har en likadan =)

2012-03-28 @ 19:44:05
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Anonym

Vilka fina kläder, älskar den blå röd randiga tröjan. Blir det babysim med tanke på baddräkten? Kram till er alla 3

2012-03-28 @ 22:21:35
Postat av: albulena

va roligt att du tyckte om det! jag har en likadan tröja som stella (den randiga,som kallas pippi tröja) & dom är jätte populära!! oj va jag tjatar nu, skulle ju bara skriva en mening typ ......



hihi,hoppas ja får träffa er snart :)

2012-03-28 @ 23:01:35
URL: http://www.nattstad.se/albulenashenaraj
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni gillar det! Ja Albu är riktigt bra på scrapping och mode. Jag älskar jeansklänningen.

Kramar!!

2012-03-29 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback