Konferens, hemstad och barndomsvännen

Det händer saker varje dag, minst sagt!

Jag var ju på konferens förra veckan med "nya" kollegorna (två av sju är helt nya och de två av sju är från andra delar i företaget, två av sju är jag och min närmsta kollega och en av sju är chef)
Det var mysigt, givande, lantligt och uppiggande! Jag är väldigt glad att jag deltog :)

Sen åkte vi till hemstaden och Stella fick träffa sin morbror för första gången :)
<3 kärlek vid första ögonkastet <3
Resten av min familj (Stellas moster och kusiner på den sidan) var också hemma hos mina föräldrar och vi hade en hejdundrans trevlig eftermiddag och kväll! Mängder av skratt, mat och goa foton för att minnas :)
Vilken härlig familj jag har <3

I måndags var vi och hälsade på hos en barndomsvän till mig, Jeanette! Vi fick träffa hennes härliga familj och kika in i deras fina, 160-åriga, hus <3
Det var jättekul och det kändes så naturligt. Kändes verkligen inte som att det var 20 år sen sist vi sågs. Så himla kul!!! Hoppas det inte dröjer så lång tid till nästa gång. Stockholm och vårt gästrum väntar på er :)

Vi har hunnit med en sväng till Lidköping också! Jag skulle köpa en grej på Rörstrand som jag till min stora lycka fick tag på <3
Jag är numera ägare till 6 stycken temuggar från serien Tema från iitala!!!
Wohooo!!! :)
(materiell kärlek när den är som bäst)

Stella trivs så himla bra med sina morföräldrar <3 Tyvärr har hon dock sovit lite dåligt dessa dagar. Igår sov Stella i min famn i en och en halv timma i stöten. Min rumpa somnade men det gör inget för det var de längsta "sova-på-dagen-passen" som hon hade, så då fick hon sova ifred en stund <3

Nu är vi, efter 7 timmar i bil, hemma igen.
Stella sover i sin säng, bilen är urpackad. Jag har packat upp allt nytt, bl a mina mysiga muggar, städat köksskåpen och satt igång en tvättmaskin. Nu är det 10minuter soffmys och sen dusch och SOVA!!!

Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback