Det mullrar och bullrar...

Men det går framåt! :)

Just nu händer det mycket på tomten och det är ungefär där som vårt fokus ligger.
Under dagarna har jag Stella och Anders bygger, tillsammans med sin far, vår altan.
Det är så bra att de fokuserar och jobbar så den blir klar fort, samtidigt så saknar jag ju såklart Anders på dagarna. Vi båda har sett fram emot när han har semester för att få vara med Stella tillsammans, men man kan ju inte göra allt samtidigt... :(
Nåja, positivt tänkande, det är bara några få dagar kvar, sen kan vi både vara med Stella OCH njuta av en sjuhelsickes fin altan! :)

Svärmor har gjort mig och Stella sällskap ett par dagar vilket har varit mysigt. Igår fick jag en burk av hennes hemmagjorda müsli, som är jättegod! Jag blev lite sugen på att göra egen müsli, för jag tycker det är så kul att göra egen och det blir ju alltid så bra!
- men först får jag äta upp denna :) perfekt!

Igår kom även Anders syster och Stellas kusin på spontant snabbesök. Tyvärr var jag inte hemma när dom kom och när jag kom hem hade de redan fikat, men det var mysigt att ses en stund ändå :)

OCH igår kom också våra vänner JESUS och FRALLY på besök. Vi kollade båda matcherna (med föga entusiasmerande resultat tyvärr) och åt lite gott.
Till första matchen, England-Frankrike, gjorde jag kycklingspett och majskolv med dippsåser från O'Learys och Texas longhorn.
Och till Sverige-Ukraina blev det vickningschips och stavadgurka med 2 dippsåser samt vattenmelon!
Vi blev mätta.

Nu har Stella äntligen somnat så jag ska försöka lägga henne utan att hon vaknar. Det är svårt när det bullrar så här ute.
Sen blir det korv och mos till lunch!

Ikväll kommer kompisar på middag! TJOHO! :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Oj vad ni jobbar på! Det är jättekul att läsa denna blogg. Det händer ju alltid kul grejer! Kram på er <3

2012-06-12 @ 17:46:41
Postat av: Nadja

Hihi, vad kul att du läser och gillart <3 Kramar!!!

2012-06-13 @ 08:30:04
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback