I förberedelsetider

Jo det är det vi gjort dessa dagar när jag inte bloggat. Vi har förberettinför lilla Stellas namngivning :) Min söta mamma har varit här och hjälpt till genom att mysa med Stella sådär som bara mormor, eller Nonna som det heter på italienska, kan. Igår kom fler från min familj så vi har hunnit ha lite "för-mys" innan idag när det smäller. I förrgår var vi i köpcentrat och handlade lite som vi behövde. Vi åt lunch på kafé, shoppade lite till, drack kaffe, kikade i skyltfönster och myste :) Som förr! Stella fick en supersöt klänning av sin Nonna som hon kommer använda mycket :) Sen fick jag och Anders åka och handla själva! Helt annorlunda känsla kan jag lova. Bra, men inte så jag vill göra det för ofta. Stella är för go för att jag ska vilja missa minsta sekund med henne :) Nu är klockan 05:06 och Stella ville ha mat. Jag tackar för att jag sluppit mata på hela natten :) Nu ska jag sova 30 min, sen ringer klockan. Äntligen ska vi fira min lilla älsklingsbebis!!! God morgon <3


Kommentarer
Postat av: Anki

Stella har världens bästa mormor och mamma. Jag ryser och blir rörd till tårar när jag ser bilderna. Så mycket kärlek!

2012-07-19 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback