Dagens

Dagens middag blev idag gröt. Till efterrätt blev det mangopuré. Om du frågar Stella i alla fall :) Så himla kul nu med hennes små måltider. Majs och potatis blev det till lunch idag. Hon åt en halv liten burk :) så gulligt!!! Hon gillar verkligen mat (palsternacka undantaget) och detta med att introducera annat än bröstmjölk går, än så länge, riktigt bra!!! Gladare bebis får man leta efter. Eller kladdigare för den delen... Gula fläckar på kläderna efter mangopuré är ett måste :) I övrigt har jag och Anders påtat i trädgården idag. Vi planterade 6 st fruktträd och en svart-vinbärs-buske på olika ställen i trädgården. Mitt mål är att få till en äppellund med en bänk på en höjd i trädgården. Igår var vi i köpcentret och shoppade lite. Bland annat så fick Stella en söt body med blomkrukor på - kort ärm, en klänning/tunika med blå elefanter på och ett par röda mammelucker! Så sött! Nu har Stella äntligen somnat och jag hoppas hon sover bra inatt. Har varit sådär med det de senaste veckorna. Nu ska jag fixa kvällsmyset. Idag blir det nämligen nachotallrik till middag/kvällsmat Kram och gokväll!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/833905/images/2012/pic_500f01e2ddf2b3163f00000c.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/833905/images/2012/pic_500f01edddf2b311b000001d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback