Fikastund med nybakat för mig själv

Nu har Anders styrelsemöte i vardagsrummet vilket betyder att idag är det den här lilla frun som har bakat och fejat i köket :)
En Silviakaka fick det bli (tack för tipset Jeanette, perfekt för ändamålet) och kolakakor som jag hade bakat sen tidigare.

Mötet började nu klockan sju och jag hann precis trolla bort den sista smulan från bänken när jag hörde Anders säga "ska vi börja med lite kaffe? Nadja har bakat" :)

Så nu plockar de sju herrarna åt sig av godsakerna som jag dukat upp i köket, och själv smet jag, efter några "hej, hallå, god fortsättning " upp på övervåningen. Med mig fick jag en bit Silviakaka och ett stort glas kall svart-vinbärsaft!

Nu ska jag inte störas av TVn, utan ha mysfika med hembakat med en topping av egentid!

Trevlig kväll!
Kram!


Kommentarer
Postat av: jeanette

hehehe det e så gött med silviakaka =)

2012-01-06 @ 11:17:44
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback