En av alla hjärtans dagar :)

Med det menar jag inser mer och mer för varje år att jag tycker det är jättefint med alla hjärtans dag nu
(när jag var singel tyckte jag bara att det var irriterande)
Jag inser också för varje sådan dag att det faktiskt bara är en av alla underbara dagar jag har med mitt livs kärlek.
Igår var jag fortfarande jättesvag och aningen missnöjd över att alla mina planer för "den perfekta dagen" gick i stöpet.
Kunde inte göra någon fantastisk trerätters med jättefint upplagd efterrätt.
kunde inte heller baka de små minimuffinsarna med frosting och hjärtströssel.
Kunde inte klä upp mig, sminka mig och fixa håret i en timma för att, när han kom hem från jobbet, stå där snygg som fan och lite "spontant" föreslå en restaurang istället.
Kunde för 17 inte ens pussas på munnen!!!!

Näe, här blev det kokt potatis och kokt torsk med kokta morötter och för att lyxa till det lite fick mitt stora hjärta lite halvfabrikat-Hollandaise-sås till.

Men utöver allt det där, så blev det faktiskt rätt bra ändå :)
Jag fick en jättefin orkidé när han kom hem från jobbet, och han kom hem en och en halv timma tidigare än måndags :)
Jag hade köpt hans favoritgodis redan förra veckan och igår gjorde jag ett litet kort som jag satte fast på :)

Istället för finmiddag med bio och popcorn åt vi kokt mat, ensamma vid köksbordet och pratade en massa om allt möjligt. Och sen kollade vi lite på TV medan Anders åt upp nästan hela sin godisask och jag var överlycklig över en knäckemacka och en Sharonfrukt :)

Det jag egentligen menar är nog att Anders:

Anywhere is paradise, when you are with the one you love.
Anywhere is a place thats nice, when you are with the one you dream of.
Anywhere is paradise when you are with the love thats true.
There is nowhere I rather be, baby, than anywhere with you!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Såååå fint =)

2012-02-16 @ 19:27:31
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Anonym

2012-02-16 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback