5-5=0!!!! = LEDIG!!!!!

Sista dagen på jobbet spenderade jag jobbandes i en faslig takt. Väldigt, VÄLDIGT mycket hann jag klart och trots att arbetstiden var 07:40-18:40 och jag inte ens hann krama alla jag ville hejdå är jag nöjd. Jäkligt nöjd faktiskt!!! Fick rapportera in mina besparingar och hann klart ett avtal vars upphandling jag suttit med sen januari. Det säger lite om omfattningen.
Helt störtskönt!
Fick en liten påse fin-praliner av en kollega som verkligen uppskattade mina övertidstimmar och förstod hur stort det här arbetet varit. Hon var ju en viktig del av det själv.

Efter att frenetiskt ha jobbat klart och rensat det sista på min plats träffade jag tre tjejkompisar på stan och käkade välförtjänt avslutningsmiddag. Tack tjejer, en suverän kväll med mycket skratt och en hel del kärlek :)

Avslutade sist men inte minst kvällen med att kolla på film med min älskling här hemma.

Efter en sådan 60-timmarsvecka och en sån "avslutningsdag" (och kväll) Kommer jag landa gott på kudden.


Och vet ni, jag är ledig nu :)


Bilden är tagen en sen kväll på väg från jobbet till tunnelbanan... Skönt att det är över på ett tag, även om det var fint just då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback