Är jag helt borta???

Nope! Inte alls borta faktiskt, men just nu har jag lite bloggpaus typ. Eller ja... bloggar inte lika ofta i alla fall.
Anledningen till låter jag vara osagd än så länge (inget allvarligt) men en sak är säker, och det är att jag kommer tillbaka. Tills dess får ni förmodligen stå ut med lite glesare uppdateringar.

Vill i alla fall passa på att skriva ett stort TACK här till alla trehundrafemtioelva underbara familjemedlemmar och vänner som gjort den här julen till så underbar som den faktiskt varit.
Tack för all värme och kärlek och presenter såklart ;)

Nu är vi hemma igen, efter att ha varit borta i hemstaden nån vecka, och myser vidare i hemmets lugna vrå.

<3 Kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback